Adsense Script

2013年12月30日 星期一

香港愉景灣酒店 (海濱白教堂結婚場地資料/Kids club)

上一篇講到,我地係露台睇煙花

睇完煙花暗晒兩個字訓,我地落"樓下"行左陣沙灘,拍左一陣拖就番番酒店〜
準備第二日既節目

嘩⋯一早起身見到咁靚既景色真系人都開心d呀!

係個露台望出去
真係超級無敵大海景

細佬仔Marcus係生保床都瞓得好


細佬仔Marcus:爸爸,我啱啱先起身頭都未gel,唔好影我得唔得呀?


有個廚房真好,沖Milk Milk方便d 呀!


Mancent哥哥你做大戲呀?

Mancent : 要去露台睇下海景嘛


哥哥真係玩得好開心呀!


Mancent哥哥真係大個仔喇!沖完涼洗完頭仲識得自己吹乾個頭


Mancent哥哥真識嘆,一路Milk Milk一路睇兒童台
細佬keep 住係度玩電話,巳經玩左兩日
仲白撞地call 左服務台幾次~





飲完Milk Milk就出發食早餐喇!一落到lobby就見到小丑哥哥扭波波,仲係聖誕老人黎架!


早餐有好多選擇呀!




Mancent哥哥仲食咗兩碗栗米片,因為佢貪玩要自己拎粟米片,

我同永勝就玩攞咗要食晒唔可以食剩,所以最後Mancent哥哥都食晒兩碗粟米片。


細佬仔Marcus都唔執輸食埋一份


哥哥因為可以自己揀野食,早餐都食多咗呀!



細佬仔Marcus都跟爸爸出去睇下有咩啱食






Mancent哥哥覺得好新奇,咩都想試,比平時食多左好多呀!



又黎一家四口合照先


Mancent哥哥掛住食得媽咪自己一個望鏡頭Tim


好彩有細佬仔陪媽咪


我地後面呢家人又係 L.A. 番黎觀禮架  


食飽飽梗係出去外面行下,幫助消化

根本兩個都唔想同爸爸影相,又要扮到累係到抖,迫我幫佢影相law


有隻海盜船 The Bounty呀!


呢間就係香港愉景灣酒店入面既海濱白白色教堂
香港愉景灣酒店是浪漫婚禮首選場地,也是香港唯一的海濱白教堂之所在地.


真係好靚呀!如果我未結婚我一定會揀呢到結婚呀!

如果有plan緊結婚既朋友真係可以考慮下呢度呀!

可以睇埋下面既相加資料~



入面已經坐滿左黎觀禮既賓客

[留意最左面既白色窗簾係未開架]

一對新人準備進場啦~





可以加埋馬車進場仲浪漫呀~


結婚場地資料


海濱白教堂

海濱白教堂濱臨大海,氣派莊嚴高貴;其設計典雅中見時尚,氣氛浪漫迷人,現已成為愉景灣地平線上鮮明優雅的標誌。

令人感覺甜蜜愉快的海濱白教堂,絕對是拍照留念的理想背景。其內可容納120位親友共證婚盟,而且設計典雅,別具心思,不但有宏偉的尖頂,還可透過多面落地玻璃引入充沛的陽光,同時讓一望無際的壯麗海景映入嘉賓的眼簾。

我們還可以提供一輛充滿歐陸宮廷風情的開篷馬車,接載新娘新郎前往雄偉浪漫的海濱白教堂行禮;或登上輝煌的歐洲古典帆船The Bounty,實現童話故事的夢想婚禮,倍添浪漫,華麗非凡。





進場一路行...d白色窗簾會開晒...好似下面咁



於寧謐怡人的小島上,在碧海藍天下,和愛侶共諧連理...香港愉景灣酒店擁有全港唯一的海濱白教堂、童話式夢幻馬車、華麗堂皇的婚宴場地及專業團隊協助,為新人實現夢寐以求的海濱婚禮。
海濱白教堂是本港獨樹一幟的證婚場地,新人可於自然光線營造的浪漫氣氛下舉行海濱完美婚禮。教堂以落地玻璃窗及高聳宏偉的尖頂設計著稱,可容納120位賓客在壯麗美景下,見證新人訂下山盟海誓。海濱白教堂2014年收費由港幣16,888元起 (預訂酒席可享優惠價港幣14,888元起**)。酒店的專業團隊會妥善安排婚禮前及結婚當日的各項細節,讓新人無憂迎接人生的大日子,新人更可尊享其他額外禮遇,如紀念證書、海洋主題模擬結婚蛋糕及特色結婚禮品等。
此外,新人更可選擇乘坐童話式夢幻馬車到達婚禮會場(租用一小時價格為港幣6,888元),感受浪漫的古典氣息,拍下珍貴婚照作留念。酒店另可提供全港獨一無二的歐洲古典帆船The Bounty,新人可在黃昏時份舉行海上主題婚禮。而觀光船Discovery Seafari,採用全方位玻璃設計,為新人創造海上溫馨體驗

====================================
去完咁正既結婚場地...

行完就梗係俾佢地兩個放下電啦!


呢個The Bounty Kid's Club playroom有個timetable每段時間有唔同野玩架!


Mancent哥哥就梗係玩佢最鐘意既thomas啦!我最鍾意就係Mancent哥哥呢個專心樣。


細佬仔都學人油顏色呀!



放低咗Mancent哥哥同細佬仔Marcus俾姐姐睇住,

我同永勝就出去行下怕下拖,都唔記得我地兩個咩事笑得咁開心呀!




我同永勝拍完拖,永勝就去同Mancent哥哥畫面具喇!




臨走仲見到有馬車,仲見到有個哥哥同個姐姐求婚呀!仲應該係成功咗。


當個哥哥求婚嗰時架馬車停低咗,永勝就帶住兩個住衝埋去影相,

大家睇到張相梗係唔成功啦!因為佢兩個掛住望個兩隻馬呀!


係媽咪同姐姐引佢地之後就梗係成功啦!


同馬馬影完相就夠鐘坐酒店既free shuttle bus出九龍尖沙咀喇!

其實酒店仲有有好多車定時去迪士尼、欣澳、灣仔同紅磡唔同既地方架!


亦都完成左我地兩日一夜度假之旅啦~

=====其他參考===========






小型結婚場地 - TT Party Party Restaurant






2 則留言:

  1. 嘩,間教堂真係好靚,超有渡假feel~~ 如果我結婚o個陣開左呢度,一定黎呢度行禮呀﹗勁正~~

    回覆刪除